Termeni și Condiții utilizare site www.rpsol.ro
Utilizarea acestui site de către dumneavoastră este condiționată de respectarea termenilor și condițiilor generale detaliate mai jos. Dacă alegeți să vizitați site-ul și să accesați serviciile puse la dispoziție prin intermediul site-ului, vă asumați cunoașterea și acceptarea în totalitate a acestor termeni și condiții, care stau la baza contractului dintre Societate și dumneavoastră.
Capitolul 1. Termeni și definiții
Noi/Prestator – înseamnă REAL PROMPT SOLUTIONS SRL, persoană juridică de naționalitate română cu numărul de identificare fiscală RO17863774, înregistrată la registrul comerțului sub numărul J40/13998/2005, adresa sediul social: Str.Azurului, nr.1, bl.113B, sc.1, ap.35, sector 6, Bucuresti.
Site-ul web – înseamnă toate paginile de internet disponibile la adresa https://www.rpsol.ro și subdomeniile acestei adrese.
Client/Beneficiar – poate fi orice persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Real prompt Solutions SRL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui contract cadru de prestari servicii, incheiat intre Prestator si Beneficiar
Continut – reprezinta:
toate informatiile de pe Site-ul web care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Prestator/Vanzator si Beneficiar/Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Prestatorului/Vanzatorului si a Beneficiarului/Cumparatorului. Termenul „Contract” se referă la contracte directe, contracte-cadru si contracte specifice
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Prestator/Vanzator si Beneficiar/Cumparator prin care Beneficiarul/Cumparatorul transmite Prestatorului/Vanzatorului, prin intermediul ei, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de la Prestator/Vanzator.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu oferit de Prestator/Vanzator, conform Contractului, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre PrestatorVanzator, Beneficiarului/Cumparatorului, ca urmare a intelegerii contractuale dintre cele doua parti.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Plata cu cardul – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.
Incălcarea obligațiilor – înseamnă neexecutarea de către contractant a uneia sau mai multor obligații contractuale.
Notificare oficială – înseamnă o formă de comunicare scrisă între părți, prin corespondență sau e-mail, care oferă expeditorului dovezi convingătoare că mesajul a fost transmis destinatarului specificat.
Capitolul 2. Partile acordului
1. PRESTATORUL, denumit generic „REAL PROMPT SOLUTIONS SRL” reprezentat prin una dintre firmele partenere sau colaboratoare de mai jos:
REAL PROMPT SOLUTIONS SRL CIF: RO 17863774, J40/13998/2005
şi
2. BENEFICIARUL, persoana fizică sau juridică care achiziţionează produse sau servicvii puse la dispoziţie de către PRESTATOR,
denumite în continuare în mod colectiv “Părțile” și în mod individual “Partea”
având în vedere că :
• PRESTATORUL pune la dispoziţia BENEFICIARULUI produse si servicii;
• BENEFICIARUL doreşte achiziţionarea de produse si servicii.
au convenit să încheie prezentul acord în următoarele condiţii:
Capitolul 3. Obiectul acordului
Obiectul acordului îl reprezintă vânzarea de către PRESTATOR a produselor si serviciilor prezentate pe platforma online „www.rpsol.ro” sau prin alte mijloace sau canale de comunicare BENEFICIARULUI, descrierea produselor sau serviciilor fiind cuprinsa in anexele contractului cadru incheiat cu Beneficiarul.
Capitolul 4. Obligatiile partilor
4.1. Obligatiile Prestatorului:
este responsabil pentru tiparirea materialelor tipografice solicitate, in conformitate cu designul si caracteristicile prezentate de BENEFICIAR, confirmate prin Bunul de Tipar.
designul si caracteristicile materialelor tipografice ce urmeaza a fi tiparite, vor fi specificate in anexele prezentului contract.
4.2. Obligatiile Beneficiarului:
se obliga sa furnizeze toate informatiile necesare executarii materialelor tipografice (macheta, ftp, diverse materiale) in termen util realizarii comenzii;
se obliga sa verifice informatiile ce reies in urma prelucrarii grafice a FURNIZORULUI si sa confirme concordanta cu caracteristicile dorite prin acordarea Bunului de Tipar;
se obliga sa raspunda juridic pentru continutul informatiilor prezentate , aferente acestui contract si exonereaza Prestatorul de orice raspundere juridica privind continutul informatiilor prezentate.
4.3. Nerespectarea uneia din obligatiile celor doua Parti, duce la anularea comenzii.
Capitolul 5. Preturi si modalitatea de plata
Preturile sunt exprimate in EURO/LEI, nu includ TVA, iar facturarea se face in lei la cursul BNR din ziua facturarii,conform fiecarei comenzi-anexe.
BENEFICIARUL se obliga sa achite valoarea facturii emise conform comanda-anexa prin OP, card online, BO sau fila CEC in termenul stabilit in contractul cadru incheiat intre parti, sau conform termenului de plata specificat in factura fiscala.
Preturile sunt valabile pentru produsele si conditiile tehnice specificate in comanda-anexa la prezentul contract sau conform facturii fiscale emise de catre Prestaor.
In cazul in care, dupa semnarea contractului, intervin modificari in caracteristicile tehnice ale produselor tipografice descrise in prezentul contract, Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile, in conformitate cu modificarile aparute, dar numai dupa prenotificarea Beneficiarlui, privind motivele si maririle de pret aferente.
Capitolul 6. Penalitati
6.1. Prestatorul isi rezerva dreptul de a solicita si primi din partea BeneficiaruluiI penalizari de 0,2% pe zi, in situatia in care Beneficiarul intarzie efectuarea platii.
6.2. Beneficiarul isi rezerva dreptul de a solicita si primi din partea Prestatorului penalizari de 0,2% pe zi, in situatia in care Prestatorul intarzie livrarea comenzii.
Capitolul 7. Conditii de livrare a produselor
7.1. Produsele finite vor fi livrate la adresa Beneficiarului sau la alta adresa stabilita prin comanda-anexa, de comun acord intre parti.
7.2. Termenul de livrare al comenzii este stabilit in fiecare comanda-anexa.
Capitolul 8. Controlul si receptia produselor finite personalizate
8.1. Prestatotrul va preda produsele finite personalizate in conditiile prezentului contract prevazute in fiecare comanda-anexa si va transfera dreptul de proprietate asupra acestora Beneficiarului, dupa incasarea contravalorii stabilite in comanda-anexa.
8.2. Beneficiarul se obliga sa preia produsele finite personalizate prin receptie cantitativa si calitativa. Se mentioneaza ca reclamatiile ulterioare se considera nule.
Capitolul 9. Politica de retur a produselor finite
Produsele finite personalizate nu pot face obiectul dreptului de retragere, conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014, art.16, lit. c). Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului, fiind evidentiate in contract, prin intermediul comenzilor/anexelor sau prin intermediul comenzilor primite pe e-mail de la client.
Capitolul 10. Politica de anulare a comenzii
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat Prestaorul, de preferință prin telefon sau prin e-mail, transmițând detaliile comezii.
Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă Prestatorul refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea continutului a fost trimisa comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC). În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Prestatorul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 14 zile lucrătoare.
Prestatorul poate anula o comanda dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.
Comanda efectuata de către Beneficiar poate fi anulata, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Beneficiarului, a tranzacției, în cazul plății online;
b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online;
c) Datele furnizate de către Beneficiar, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;
Capitolul 11. Forta majora
10.1. Rspunderea contractuala este inlaturata daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor mai sus mentionate a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege.
10.2. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de maximum 5 (cinci) zile, despre producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor acestuia.
10.3. In cazul in care situatia de forta majora se prelungeste mai mult de 3 (trei) luni , partile au dreptul sa isi notifice incetarea de plin drept a prezentului contract, fara daune – interese.
Capitolul 11. Notificari
11.1. In acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de parti este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresa/sediul prevazut in partea introductiva a prezentului contract, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, prin delegat sau adresa de e-mail.
Capitolul 12. Legea aplicabila si solutionarea litigiilor
12.1. Prezentul contract este supus legii romane.
12.2. In cazul in care rezolvarea neintelegerilor nu este posibila pe cale amiabila , vor fi supuse spre solutionare instantei competente din Municipiul Bucuresti.
Capitolul 13. Politica de confidentialitate
www.rpsol.ro, apartine societății REAL PROMPT SOLUTIONS SRL, cu sediul în Bucuresti, Str.Azurului,nr.1, bl.113B, sc.1, ap.35, sect.6, CUI 17863774, reprezentantă legal prin domnul Tomescu Dragos Costin având funcția de Administrator. Real Prompt Solutions SRL este responsabilă de datele personale pe care le furnizați.
Prezenta politică de confidențialitate stabilește politici referitoare la colectarea, folosirea și dezvăluirea informațiilor oferite către Real Prompt Solutions SRL ori de câte ori utilizați site-ul. Prin accesarea site-ului, și/sau folosirea serviciilor oferite pe site, sunteți de acord implicit cu acești termeni ai politicii de confidențialitate, care pot fi modificați periodic. Atâta timp cât actualizăm și extindem serviciile oferite, această Politică de confidențialitate poate suferi modificări, astfel că va trebui să verificați constant această pagină pentru a vă asigura că sunteți de acord cu noile modificări. Această Politică de confidențialitate este incorporată și face parte din Termenii și Condițiile acestui site, care reglementează utilizarea acestuia.
Această politică de confidențialitate se aplică numai informațiilor cu caracter personal (așa cum sunt definite mai jos) pe care le colectăm prin intermediul acestui site și prin intermediul interacțiunilor prin email, formulare online sau alte căi de comunicare. Această politică de confidențialitate nu se aplică în cazul informațiilor pe care le puteți furniza către noi, sau pe care le putem obține, altele decât cele prin intermediul acestui site, cum ar fi în persoană, la unul din magazinele noastre, prin telefon sau postă, sau prin alte mijloace live și de imprimare media.
Aveți dreptul să acceptați sau să refuzați distribuirea informațiilor dumneavoastră personale unor terțe părți în scopuri de marketing, urmând instrucțiunile de mai jos.
Politica de confidențialitate pentru copii. Noi nu colectam cu intenție informații personale de identificare a persoanelor cu vârsta de sub 13 ani. Dacă vom lua la cunoștiință faptul ca ni s-au furnizat sau depus orice informative de acest gen, le vom șterge cât mai curând posibil.
Acest website este destinat utilizatorilor din întreaga lume. Această politică de confidențialitate este reglementată și trebuie interpretată în coformitate cu legile României.
TIPURILE DE INFORMAȚII COLECTATE
INFORMAȚII CU CARACTER PERSONAL
DEFINIȚII:
Datele personale
Date personale înseamnă orice informație care poate fi legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoană subiect).
Datele personale includ toate tipurile de informații directe sau indirecte (și anume utilizate în legătură cu alte date) ce se referă la persoana subiect, cum ar fi nume, data de naștere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.
Prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.
Confidențialitatea datelor dumneavoastră este importantă pentru noi. În funcție de modul în care utilizați site-ul, este posibil să vă rugăm să furnizați anumite informații personale cum ar fi:
◦ Nume, prenume
◦ Informații de contact inclusiv adresa de email, număr de telefon
◦ Informații demografice precum: codul poștal, preferințe și interese
◦ Informații de plată: date card credit
◦ Alte informații relevante pentru cercetări de piață sau oferte speciale
◦ Alte informații care vă pot identifica ca și individ sau ne vor permite contactul online sau offline cu dumneavoastră ca și individ.
Real Prompt Solutions SRL, certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), a Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, precum și a Ordonantei nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare. Printre aceste drepturi se numară (enumerarea nu are un caracter limitativ):
◦ dreptul de a cere Real Prompt Solutions SRL să vă confirme prelucrarea sau nu a datelelor dumneavoastră personale, în mod gratuit;
◦ dreptul de a cere Real Prompt Solutions SRL să rectifice, actualizeze, blocheze sau șterge, în mod gratuit, acele date furnizate a căror prelucrare nu este conform dispozițiilor Regulamentului UE 2016/679
◦ dreptul de a cere Real Prompt Solutions SRL să înceteze, în mod gratuit, prelucrarea datelor dumneavoastră personale;
◦ dreptul de a cere Real Prompt Solutions SRL să înceteze expedierea de mesaje promoționale.
Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna și trimite de către persoana înscrisă în baza de date prin e-mail la adresa office@rpsol.ro sau prin posta, la adresa: Str.Azurului,nr.1, bl.113B, sc.1, ap.35, sect.6, Bucuresti
COLECTAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL – CUM COLECTĂM SAU PRIMIM DATELE
Scopul colectării datelor personale:
◦informarea clienților/cumpărătorilor privind situația contului lor inclusiv validarea, expedierea și facturarea comenzilor, rezolvarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile și/sau serviciile achiziționate;
◦trimiterea de newslettere și/sau alerte periodice, prin folosirea poștei electronice (e-mail, SMS), numai în cazul în care persoana vizată și-a exprimat în mod explicit acordul.
◦cercetare de piață, urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentului clientului/cumpăratorului.
În funcție de scopul pentru care sunt utilizate datele, fundamentul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră poate fi:
◦ Consimțământul dumneavoastră;
◦ Interesul nostru legitim, care ar putea fi:
1.Îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre: mai exact, interesele noastre de afaceri pentru a ne ajuta să ințelegem mai bine nevoile și așteptările dumneavoastră și, prin urmare, să ne îmbunătățim serviciile, site-urile / aplicațiile / dispozitivele, produsele și mărcile pentru beneficiul consumatorilor noștri.
2.Prevenirea fraudei: pentru a ne asigura că plata este completă și fără comiterea unor fraude.
3.Securizarea instrumentelor noastre: păstrarea în siguranță a instrumentelor utilizate de dumneavoastră (site-urile / aplicațiile / dispozitivele noastre) și asigurarea faptului că funcționează corect și că se îmbunătățesc continuu.
◦ Îndeplinirea unui contract: mai exact pentru a efectua serviciile pe care le solicitați de la noi;
◦ Motive legale în care prelucrarea de date este cerută de lege.
Informațiile cumpărătorului cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchetul General, Poliție, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
UTILIZAREA DATELOR PERSONALE
Utilizarea datelor personale
◦ vom utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și vom stoca datele doar atât cât este necesar pentru scopul mai sus menționat.
◦ vom păstra informațiile clientului pentru perioada în care contul său este activ, pentru oricare din scopurile menționate mai sus.
◦ accesul la datele personale este strict limitat personalului Real Prompt Solutions SRL, asociaților care dețin autorizația necesară și nevoia clar definită pentru utilizarea datelor.
Real Prompt Solutions SRL poate furniza datele cu caracter personal ale cumpărătorului altor companii cu care se află în relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora și numai în scopurile menționate, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, dupa cum urmează: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plată/bancare, telemarketing sau alte servicii, furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piața bunurilor și serviciilor noastre, asiguratori.
Păstram datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.
Pentru a ști cât timp pot fi păstrate datele dumneavoastră, folosim urmatoarele criterii:
◦Atunci cand achizitionați produse și servicii, păstram datele dumneavoastră personale pe durata relației noastre contractuale;
◦În cazul în care participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoționale;
◦ În cazul în care ne contactați pentru o întrebare, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata necesară procesării întrebarilor dumneavoastră, dar nu mai mult de 3 ani de la ultima corespondența trimisă;
◦ În cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atât timp cât este necesar pentru ca acestea să își atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de coș de cumpărături sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) și pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările și îndrumările locale.
SECURITATEA DATELOR
Ne angajăm să păstrăm datele dumneavoastră personale în siguranță și luăm toate măsurile de precauție rezonabile pentru a face acest lucru.
Deși vom lua măsuri de precauție rezonabile pentru a proteja securitatea și integritatea informațiilor personale furnizate acestui site, datorită caracterului inerent al internetului ca vehicul de comunicații la nivel global, nu putem garanta că informațiile, în timpul transmiterii pe Internet sau în timpul stocării în sistemul nostru sau altfel în ingrijirea noastră, vor fi absolut sigure față de alte persoane, cum ar fi hackerii. Menținem garanțiile fizice, electronice și procedurale pentru a vă proteja informațiile personale. De exemplu:
Folosim autentificare standard Secure Sockets Layer (“SSL”) pentru tranzacțiile online efectuate pe site-ul nostru. Autentificarea prin SSL și criptarea informațiilor pe care ni le trimiteți prin Internet vă ajută să vă protejați informațiile tranzacțiilor online de interceptarea de către alte terțe părți. Informatiile de pe cardul dumneavoastră de credit nu sunt niciodată utilizate, cu exceptia cazului în care se vor efectua rambursări și taxe pentru comenzile plasate pe site-ul nostru. În acest caz, unul dintre reprezentanții serviciului nostru pentru clienți vă va contacta direct în legătură cu comanda dumneavoastră. Pentru propria dumneavoastră siguranță, vă rugăm să nu utilizați email-ul pentru a ne trimite informațiile despre cardul dumneavoastră de credit! Nu afișăm niciodată numărul întregului card de credit după ce a fost introdus. Vom dezvălui numai ultimele patru cifre ale cărtii dumneavoastră de credit în scopul verificării. Pentru o securitate suplimentară, nu stocăm numarul cărții de credit după procesarea plății. Vă îndemnăm să vă protejați intimitatea. Vă recomandăm să nu divulgați parola nimănui sau să împartășiți parola într-un apel telefonic sau e-mail nesolicitat. Din păcate, în ciuda tuturor eforturilor noastre, există întotdeauna un risc ca terții să intercepteze transmisii ilegale. Această realitate este valabilă pentru întreaga utilizare a internetului. Ca rezultat, nu putem asigura securitatea informațiilor transmise și astfel transmiteți toate informatiițe pe propriul dumneavoastră risc. Dacă ne contactați prin e-mail sau prin formularul de contact sau printr-o altă metodă, pe site-ul nostru, trebuie să stiți că este posibil ca transmisia dumneavoastra să nu fie sigură. O terță parte ar putea vedea informațiile transmise prin aceste metode în timpul transmiterii informațiilor.
PLÂNGERI
Conform legii aveți dreptul să adresați o plângere legată de procesarea datelor personale. Toate întrebările și plângerile vor fi prelucrate de către operator în timp util și în concordanță cu procedurile interne. Termenul legal pentru rezolvarea cererii este de 1 luna de la data primirii acesteia.
Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna și trimite de către persoana înscrisă în baza de date prin e-mail la adresa office@rpsol.ro sau prin posta, la adresa: str.Azurului, nr.1, bl.113B, sc.1, ap.35, sect.6, Bucuresti
În cazul în care dumneavoastră ați suferit daune din cauza încălcării drepturilor conform politicii de protecție a datelor personale și SKINCARE nu a tratat plângerea corespunzător, va puteți adresa autorității superioare ( ANSPDCP).
INFORMAȚII PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI
COOKIES
Noi putem folosi aceste fișiere “cookies” pentru a păstra, și, uneori, pentru a urmări, informații despre dumneavoastră. Cookie-urile sunt mici fișiere de date care sunt stocate pe hard disk-ul computerului dumneavoastră și pot fi folosite pentru a colecta informații despre ce anume căutați pe site-ul nostru și ce achiziționați. Acestea pot stoca informațiile în coșul de cumpărături, și/sau numele de utilizator și/sau parola. Un cookie ne poate permite să vizualizăm utilizarea de către dumneavoastră a site-ul nostru sau alte informații despre dumneavoastră, inclusiv informațiile personale. Toate aceste scopuri servesc pentru a îmbunătăți și personaliza experiența pe site-ul nostru. Puteți controla modul în care browserul se ocupă de cookie-uri primite de la site-uri web. Puteți alege să refuzați toate cookie-urile sau să vi se solicite înainte ca un cookie să fie salvat pe hard disk sau să accepte numai cookie-urile de la anumite site-uri pe care le desemnați. Prin refuzul de a accepta cookie-uri de la noi, este posibil să nu fiți capabil să utilizați unele dintre caracteristicile și funcționalitățile disponibile pe site-ul nostru.
GIF-URI
Este posibil să folosim GIF-uri” (“semnalizatoare Web” sau “pixel tags”) sau tehnologii similare, în site-ul și/sau în comunicările noastre cu dumneavoastră pentru a ne permite să știm dacă ați vizitat o pagină Web sau a primit un mesaj. Un GIF clar este de obicei un singur pixel, imagine transparentă (deși poate fi o imagine vizibilă, de asemenea), amplasat pe o pagină Web sau într-un e-mail, prin care ne comunică dacă ați văzut un e-mail pe care vi l-am trimis sau ați vizitat o anumită pagină pe site-ul nostru. Un GIF clar ne-ar putea permite să vizionăm primirea unei pagini web sau a unui mesaj către dumneavoastră, respectiv alte informații, inclusiv informațiile personale.
ALTE OFERTE PENTRU PARTENERI
PRESTATORI DE SERVICII
Putem folosi parteneri terți pentru a va ajută să operați pe site-ul nostru și pentru a vă livra produsele și serviciile și puteți împărtăși informațiile dumneavoastră furnizorilor noștri, furnizorilor de servicii și altor terțe părți care furnizează produse sau servicii pentru sau prin intermediul acestui website sau al afacerii noastre (cum ar fi companii de găzduire a site-urilor sau a bazei de date, companii de distribuție de adrese, societăți de autorizare a cărților de credit, furnizori de servicii de e-mail, companii de analiză, companii de distribuție, și alți furnizori de servicii similare care utilizează astfel de informații în numele nostru).
INFORMAȚII JURIDICE COMPLETE
Putem divulga informații despre utilizatori, autorităților guvernamentale și altor terțe părți, atunci când suntem obligați să facem acest lucru de către autoritățile guvernamentale sau în alt mod, conform legii sau cerințelor, inclusiv, dar fără a se limita la acestea, că răspuns la ordinele instanței și citațiilor. De asemenea, putem dezvălui informații despre utilizatori atunci când avem motive să credem că cineva cauzează daune companiei noastre ce contravin drepturilor sau proprietății noastre, altor utilizatori ai site-ului sau oricărei alte persoane care ar putea fi afectat de astfel de activități. În plus, colaborăm cu anchetele de aplicare a legii și cu alte părți terțe pentru a pune în aplicare legi, drepturi de proprietate intelectuală și alte drepturi.
TRANSFERUL, FUZIUNEA SAU VÂNZAREA AFACERII
În cazul în care suntem achiziționați de una sau mai multe părți terțe ca urmare a achiziției, fuziunii, vânzării, reorganizării, consolidării sau lichidării, informațiile personale pot constitui unul dintre activele transferate.
MODIFICĂRI LA POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Ne rezervăm dreptul de a modifică sau de a actualiza această politică de confidențialitate sau oricare alte politici sau practici în orice moment și vom notifica utilizatorii acestui site prin postarea unei astfel de politici de confidențialitate modificate sau actualizate în această pagină. Orice modificări sau actualizări vor fi valabile imediat ce vor fi postate pe acest site. În anumite circumstanțe, putem, de asemenea, să va informăm de modificări sau actualizări ale politicii noastre de confidențialitate prin alte mijloace, cum ar fi postarea unui anunț pe prima pagină a site-ului nostru sau trimiterea unui e-mail.
CONTACTEAZĂ-NE
Pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de Termenii și Condițiile rpsol.ro, vă rugăm să ne contactați la adresa de email: office@rpsol.ro
